Kirken, der mistede både sandheden og vejen.

Fra Ivarfjeld.com/
6. april 2013.
Først udlagt maj 2009.

«Det er tid for Palæstinensere og Israelere at dele en retfærdig fred»

Dette er et slogan fra Kirkernes Verdensråd (WCC). De har mistet vejen. De har sluttet sig til de kræfter, der vil sætte Antikrist ind i templet i Jerusalem.

WCC opfordrer til at "afslutte besættelsen af Østjerusalem.” WCC ønsker at tvinge Israel til at give det Jødisk/Bibelske hjerteland, Judæa og Samaria, i hænderne på radikale Islamister, repræsenteret ved Al Fatah og Hamas.

I ugen fra den 4. til den 10. juni 2009 kaldte WCC til aktionsuge, kaldet, «Det er tid for Palæstina – Verdens-uge for fred i Palæstina Israel». Samme dag, den 4. juni, gik præsident Obama sammen med med Islam i Kairo om, at Israel måtte "tvinges til fred.”.

En forenet Verden vil til sidst stå op imod Guds ord og Israel. Den sidste march mod Jerusalem vil blive meget farverig. Der vil være selvmordsbombere, Amerikanske politikere, Romersk Katolske, Lutheranske Katolikker, Metodister og Islamister, Venstreorienterede politikere, « kristne », som tilbeder mennesker, der udfører tegn og undere, Kommunistiske fagforeningsledere m.m.

Det eneste, de har til fælles, er, at de ikke tror Bibelens Gud, men er blevet ødelagt af ”herren” over denne verden. Hvis de bare havde læst Bibelen, ville de få en chance for at angre og undslippe Guds kommende vrede.

I Joels Bog står der skrevet: 4:1-2:
”I de dage og på den tid, når jeg vender Judas og Jerusalems skæbne, samler jeg alle folkeslagene og fører dem ned i Joshafats dal. Dér vil jeg holde rettergang med dem om mit folk og min ejendom, Israel, som de spredte blandt folkene.”

Selv et barn kan læse og forstå det.

Jesus Messias sagde:

Matt 13:38-40:
”Marken er verden, og den gode sæd er Rigets børn. Men ukrudtet er den Ondes børn, og fjenden, der såede det, er Djævelen. Høsten er verdens ende, og høstfolkene er engle. Ligesom altså ukrudtet tages fra og brændes i ild, således skal det også gå ved verdens ende.”

Er du medlem af en kirke, som fremmer og støtter Kirkernes Verdensråd, er det tid til at komme op af stolen og sige:

«Vores kirke tager fejl med hensyn til Israel. Jeg elsker Israel og det Jødiske folk. Og vores kirke skal gøre det samme. Landet, som WCC kalder «Palæstina», tilhører vor Gud. Han har lovet dette land til det Jødiske folk. Den Jødiske Messias har opfyldt dette løfte til Jøderne i 1948, ved at beskytte Israel og det Jødiske folk under Uafhængighedskrigen. Israels Gud kan man have tillid til. Hans løfter står for evigt fast".

Hvor står du?

Liste over kirker med ledere, der er solgt til den anti-Jødiske Messias, som pdf-fil her.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"For jeres planer er ikke mine planer, og jeres veje er ikke mine veje, siger Herren; for så højt som himlen er over jorden, er mine veje højt over jeres veje og mine planer over jeres planer." Esaj 55:8-9.